Sabtu, 5 Januari 2013

Persahabatan Itu Bermakna Bagiku


Mungkin bagi orang lain, mereka boleh hidup tanpa sahabat. Tanpa sahabat , mereka cukup merasakan kebahagian. Kegembiraan. Tapi bukan bagi aku. Aku sntiasa menginginkan seorang sahabat yang sntiasa bersama ku di saat aku gembira mahupun susah. Seseorang yg sudi menolongku saat aku perlukan seorang sahabat utk mengubati hatiku yg pilu. Seseorang sahabat yg sedia meminjamkan bahunya di saat aku rebah. 

Keterlaluan kah aku? Tamak kah aku? 

Namun aku gembira, sekarang ini aku jumpa orang yang seperti itu. Sekarang ini kami masih berkawan rapat. Ya, sangat rapat. Aku bersyukur kerana di anugerahi sahabat sepertinya. Aku menyayanginya seperti menyayangi diriku sndiri. Semoga persahabatan ini kekal abadi dan diberkati Allah S.W.T. ^_^

Cuma aku sedih. Kadang-kadang hati ini sakit. Aku cukup sayang terhadap kawan2 ku yang lain. Tetapi mengapa aku merasakan diri ini hanya dipergunakan?? Mengapa? Hanya di saat mereka memerlukanku barulah mereka datang kepadaku. Tetapi apabila mereka senang, mereka tidak hiraukan aku langsung. :'). Tapi, x mengapalah. Aku tidak ingin memikirkannya.(?????????)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan