Jumaat, 4 Januari 2013

Hari ke-3



hari ni hari ketiga sekolah. Seronok tu memanglah seronok. Aku akui yang aku memang seronok. Mungkin itu bru di awal persekolahan kot. tapi aku risau jugak . Bagaikan mimpi seja yang aku sekarang ni form 5. kalau org tengok aku, macam x percaya seja yang aku ni form  5 sudah.. haha.. X))

walaupun sudah 3 hari sekolah, aku belum lagi jumpa ngan kawan aku yang seorang ni. Ada masalah sikit yang menyebabkan dia x dapat sekolah lagi. minggu depan mungkin baru dia sekolah. Kalau ada dia tambah best. suasana jadi x sunyi. ceria seja. Apa tidaknya, orangnya tu memang ceria jak.. Memang best sahabat dgn dia.

Cuma sekarang ni aku berdebar yang teramat sangat. spm tu. Mana mau ulangkaji form 4 lagi. Belum di tambah dgn aktiviti sekolah lagi.. cukup ka??. nampaknya mulai saat ni aku mesti pandai atur masa.. supaya semuanya x kelam kabut. Sekarang ni yang aku sangat risau subjek kimia, fizik dan addmath. Banyak aku dengar org ckp, yg fizik tu senang. Ya, memanglah senang. Tapi bukan senang bagi aku. Bagi aku susah. Tapi aku berusaha jadikan ia senang sebelum spm nanti.Insyaallah.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan