Sabtu, 24 November 2012

Hatiku Yang Sedih



Assalamualaikum w.b.t

ow ya! Hati ku memang sedih sekarang ni.. sangat sedih.. aku tidak tahu apa yang perlu aku buat selain reda dengan apa yang berlaku... ya, itu jak yang aku boleh buat sekarang ni.. mm, aku sedih bukan kerana di marah.. aku sedih bukan kerana "patah hati".. opss!! patah hati?? mestilah tidak... aku sedih sebab tidak dapat balik ke kampung dalam masa terdekat ni.. ya!! itula yang buat aku sedih.. sudah tahu jawapannya bukan... :)

24 dan 25 bulan 11 ni ada tamu besar yang diadakan di kampungku.. sebelum cuti lagi memang aku rancang mahu ke sana... Tapi apakan daya, buktinya sekarang ni aku belum pulang ke sana lagi.. Tidak apalah.. mungkin tahun depan , aku boleh pergi..... walaupun aku tidak dapat ikut serta dalam tamu besar tu, setidaknya aku dapat berjumpa lagi dengan keluarga aku yang jauh di sana.. Itu sudah cukup bagi aku.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan