Isnin, 29 Oktober 2012

Sekejap lagi cuti!! Hoorey!!

Assalamualaikum w.b.t

Mataku masih bertahan walaupun jam sudah menunjukkan 12:20 am.... dalam beberapa hari ni, susah sangat mahu tidur.. kenapa ya?? Kalau dikatakan, terlebih tidur, apa yang terlebihnya.... tidak cukup tidur, adalah.. haha~ tapi, kalau siang-siang tu, adala jugak tidurnya.. paling banyak pun 2 jam jak.. hehe ..macam manalah mahu kasi ngantuk ni ya?? ada kawan aku cakap, dengar lagu yang sedih dan perlahan.. pernahlah try sekali tu, bukan tambah ngantuk, tapi tambah sedih pulak.. hehe~

Bila cek-cek kalendar, barulah aku perasan yang cuti tinggal seminggu lagi.. betulkah??? cuti, tidak lama lagi.... cepatlah.. cepatlah cuti.. amboi,  suka cuti nampak.. haha~ tapi memang betul, aku memang perlukan cuti sekarang ni, otak ku perlu rehat sebentar.. Memang banyak tekanan yang aku hadapi sekarang ni... Cuti, cuti jugak, tapi jangan sampai buku pun ikut cuti... buka sekolah barulah di buka.. pandai buku tu cuti jugak ya.. penat sudah dia di belek-belek.... 

mungkin begitulah tabiat ku dulu.. bila buka sekolah, baru sibuk.. kalau waktu cuti, apa yang di ingat,?? paling-paling pun facebook.. sekejap-sekejap facebook... gila facebook agaknya aku dulu ni.... kali ni kurang-kurangkan sikit.. boleh ka?? mungkin laptopku ni mahu di kasih sembunyi, barulah tidak ingat facebook.. haha~ akhirnya, mataku mulai terlelap sudah ni.. jari jemariku pun terasa lenguh sudah tuk menekan keyboard ni.. tidak bermaya.. idea pun terus hilang.. Sampai sini jak dulu.. mau tidur.. zZzzZzzzzZZ..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan